Pagini

marți, 25 februarie 2014

Invitaţie


Am renunţat la invenţii,
Las tehnica să-şi facă de cap
Nu mai mă holbez la feisbuc,
Chiar acum ies în grădină să sap

Uşor de zis, greu de făcut
Pământul e îngheţat bocnă,
Iar dacă mai cuget profund
Renunţ: nu-s născut la vreo ocnă.

Trebuie să-ţi dau, totuşi, de veste,
Că sunt viu şi nu sunt bolând
Doar că am o idee fixă
Şi nu pot să te extrag din gând

Am încercat cu alcool şi alt drog,
Tata a vrut să încerce-un burgiu
(Pe cum vezi, la mine în neam
Nu sunt eu singurul ageamiu)

Dacă tot nu pot să mă fac înţeles
Să vii tu aici, astăzi sau mâine,
Îţi promit că nu mori de foame
Şi-ţi voi unge cu miere feleia de pâine

Pe urmă face fiecare ce vrea,
Eu voi studia ce ai pe sub bluză,
Tu vei da din mâini şi picioarele
Şi-ai să faci curent fără fire şi duză.


Niciun comentariu: