Pagini

miercuri, 28 august 2013

De la Psalmul 23


Ce fericire simt
Că sunt oaie
(şi la fel de aş fi ţap sau berbec),
Important este Păstorul,
Care se îngrijeşte
De hrană specială.

Dar nu doar de hrană este vorba
Şi nici de locurile ce le văd,
Mă sfătuieşte ca un tată bun
Şi îmi arată drumul clar
Al zilei şi al nopţii.

Mai presus de toţi
Zei adevăraţi sau închipuiţi,
Sfinţi sau cititori în semne,
El are o soluţie
Şi de ajung prin valea umbrei morţii.

Nici moartea nu e moarte lângă el,
Ci doar o spaimă,
Film la un cinema cu role şterse.

M-a certat uneori,
Dar toiagul şi nuiaua lui erau
Îndreptar,
O mângâiere de mamă.

Eram supărat odată
Şi negru ca funinginea
Din pricina duşmanilor mei
Care cleveteau şi mi-au întins curse.

Când m-am uitat mai atent,
Domnul îmi aranjase un banchet
Chiar în faţa lor,
Să se vadă limpede
Cine mă iubeşte.


Niciun comentariu: