Pagini

vineri, 15 martie 2013

Biografie recentă



Credeam că s-a sfârșit simfonia
Când din neguri a apărut sluta.
Și-am zis că să se ducă și mia
Dacă tot mi se răpise suta.

Alergam pe drum și nu vedeam nordul
Și-am fost întrebat eu unde merg.
Ia-mi trupul, am zis, ia-l tu și du-l
În locul unde paralele converg.

Știam să gust din plin veșnicia
Dar buzele nu mai aveau glas
Așa cum pățise profet Ieremia
Dintr-n neam socotit nobil vas.

La răscruce m-a așteptat semnul
Unde se răspunde  da sau nu,
Și fără să aleg între plusuri și nul
Am fredonat: vin cu tine acu.

De atunci sunt dus pe cărări
Cu pășuni și albe izvoare
De păstorul ce se-arată în zori
Ca să-i cânte muritori osanale.

Precum se vede, buzele-atinse
De cărbunele scos din focul roșcat
Era un simbol de armatele-învinse.
M-agăț de o rază: sunt iarăși salvat.

Niciun comentariu: