Pagini

luni, 14 ianuarie 2013

Arestarea lui Tutea si altele



”Arestarea lui Tutea
Mi se anunţă rearestarea lui Petre Tutea, ridicat de acasă acum trei zile. Inima mea sângerează, inima mea este cernită.

încercuire şi poziţie-arici
Am mereu senzaţia, bizară până la sufocare, că sunt încercuit ca o armată încercuită de inamic, ca o cetate asediată de duşman de multă vreme şi care nu vrea să se predea. Sunt încercuit şi în poziţia-arici. Care pe care? Eu care am vrut să păstrez şi am păstrat principiile nemuritoare ale umanităţii, procedura respectului de sine şi de asemeni, echilibrul şi măsura? Sau aceşti lăbărţaţi care au făcut pe Marx să spună la apariţia Capitalului, la Petersburg, în limba rusă şi a primelor comentarii euroasiatice, că el nu este marxist? Aceşti huligani de stânga care rivalizează cu cei mai răi huligani de dreapta?

Inimă sfâşiată şi mânia
Inima sfâşiată dă fructele mâniei.
Inima sfâşiată este capabilă de toate infamiile, de toate ticăloşiile, de toate dezordinile.
Inima sfâşiată este inima dezolată, inimă deznădăjduită, inimă încărcată de efluvii electrice îndelung comprimate, care pot merge până la trăsnet.”

Petre Pandrea

Niciun comentariu: