Pagini

joi, 25 octombrie 2012

Mirii din Baltă Albastră



Aseară am vorbit cu Luna,
Şi fiind prima oară m-am bâlbâit,
Cerul foşnea ca o pădure,
Inima mea s-a despietrit.

Nu că ar fi fost tare vreodată
Dar aluneca spre abis
Cum curg apele-nvolburate
Când porţile norilor s-au deschis.

Eram doar rece ca nepăsarea
Şi nu-mi mai păsa cât e ora,
Pendula din piept abia mai bătea
Când a intrat pe fereastră Creola.

Fata asta, de-i fată, e  cumpănă
Născută în nu ştiu ce zodie
Coboară din nori, urcă pe deal
Şi cu o vorbă mă-învie.

Chiar acum când stăteam la taifas
Ca şi aseară cu veşnica Lună
Mi-a poruncit să uit orice grijă
Şi mi-a aşezat pe frunte cunună.

Nu era din aur sau diamante
Cum se-întâmpla altă dată:
A zis că eu sunt peştişorul de aur
Iar ea broscuţa cu farmec din baltă.




Niciun comentariu: