Pagini

marți, 30 octombrie 2012

Ieşirea din anotimp




Te înveleşte cu flăcări, iubito,
Cu întâlnirile de la malul mării
Când îţi arătam depărtările
Ca să nu observi  efectele sării

Dintr-o lacrimă rebelă şi şuie -
Ca tot ce nu este perfecţiune.
Pescăruşii se roteau în curburi
Şi eu fredonam: e bine, e bine.

Este şi astăzi, va fi ca în vară,
Ca în ceasul când mă şi te dăruiai
Eu mă jucam cu soarta –n nisip
Şi fredonam: câţi ani ai, fată, câţi ai.

Ştiam că nu are vreo importanţă
Răspunsul ce venea de la tine,
Valurile îmi ştergeau ridurile
Iar tu oscilai înspre a fi şi e bine.

Seara, când ne lovea briza tăcută
Învăţam să domin melacolia,
Aruncam în neant dicţionarele
Şi fişam introduceri cu veşnicia.

E ca plutitul pe nori sau pe ape
Unde te-aşteptă Sân Petru cu da
Ca în noaptea când scăpărau visele
Şi-abia murmurai: sunt a ta.


Niciun comentariu: