Pagini

duminică, 23 septembrie 2012

Război cu Luna



Stiam  că nu e fată bună
Şi nu se ţine de cuvânt
Că doar de-aceea este Lună
Şi nu e Soare şi nici gând.

Cândva mă mângâia pe frunte
Şi tot se dezbrăca-n fereşti,
Mă însoţea trecând pe punte
Şi mă ferea de proaste veşti.

I-am scris poeme într-o vreme
Cătând în nopţi rare cuvinte,
O aşteptam s-aud cum geme
Pân-am rămas fără un dinte

Că adormisem pe-un pervaz,
Condeiul mi-l cercam în gură
Iar ea, probabil făcând haz
Se scălda chiar în bătătură.

Când să o prind a fost mai grav
Eram naiv şi cam boem
Mama credea că-i ceva grav,
Dar îmi fugise din  poem.

De-atunci îi port oarece pică
Şi astă seară n-o aştept
Şi nu mai cred în vorba cică
De mă iubeşti, vei sta deştept.

De-o întâlnesc am să scot colţii -
De când tot minte-am plete sure.
Dar când voiam să-mi blestem sorţii
M-a întrebat dacă vreau mure.

Şi-n loc de mure, cum i-e firea
Zâmbind a mai crescut un pic
Şi-ncet-încet îşi dezvelea
Rochiţa ei  de borangic.





Niciun comentariu: