Pagini

vineri, 27 aprilie 2012

Grafia păsării îndrăgostite



Ne vom îmbăta de zborul pescărușilor
Singurele ființe
Înrudite cu omul:
Ei părăsesc țărmul,
Înfruntă furtuni
Și se întorc de unde au plecat
Povestind aventuri.

Eu însumi, la întoarcere
Am să pictez vântul,
Cum roade el din nisipul
Infinitului nestatornic.

Voi vorbi despre o scorbură
Dintr-un castan
În care aș fi vrut să-mi fac locuință,
Chiar fructul lui mi-ar fi fost de ajuns.

Tatăl meu, nemuritul,
Mi-a dat totdeauna mai mult
(Visam o odaie și mi-a dat trei:
Una pentru efemerul meu trup,
Una pentru spălarea picioarelor
Iar cea de a treia perntru privitul cerului).

În palatul cu ieșire la mare
Voi număra pescărușii.
De când m-am trezit
A trecut doar unul.

Știu și de ce:
O aripă erai tu,
O aripă eu.
Dumnezeu era zborul.

Niciun comentariu: